Вълче биле от Андреа Креймър

vulche bile

КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „НОЩНА СЯНКА“ 

Рейтинг: 2.5star

Втората книга от „Нощна сянка“ е сравнително по-добра от първата. Даже, не мога да повярвам, че го казвам. След педесетата страница общо  взето започва приключението. Чудя се, бива ли толкова да ме дразни една героиня?! Сякаш авторката екстра е затъпила Кала във втората книга, все едно тя не беше достатъчно дразнеща. Във „Вълче биле“ се запознаваме с нови герои, малко по-интересни от глутниците, всъщност. Не искайте от мен да ги опиша, защото е почти невъзможно, една от грешките в книгата е това, че е пълна с диалози, без описания. А когато чета от гледната точка на Кала и вляза в нейните мисли, и без това ми се иска да си изкормя червата. Имаше опити за изненада и определено ще подействат при някои читатели, но за мен бяха предсказуеми. Но след като самият читател забелязва какво ще се случи, а главната героиня все още бучи като стара бръкма и се мотае като муха без глава, ти се приисква да влезеш в проклетата книга и да я хванеш за гърлото и забиеш в една стена. Сюжетът ми се струва недоизмислен, не знам как редакторът на Андреа Креймър е допуснал да се случи това. Едно ми стана поне ясно.. Вече определно знам на коя страна съм в любовният триъгълник: харесвам Рен. Колкото и Креймър да се опитва да ме накара да заобичам Шей, това няма как да се получи. Не знам какво става с това момче, но той не същият, с когото се запознах в „Нощна сянка“. И това НЕ е добре. Връзката на Шей и Кала е глупава и еднообразна.  Цялата книга се състои от информация за миналото на Стражите и Търсачите.. it goes like: инфо, инфо, инфо, екшън, инфо, инфо, екшън, инфо, инфо, екшън, инфо, инфо, екшън, инфо, екшън, екшън, слаба инфо. Сякаш четох сценарий на някой евтин филм. Ако изобщо прочета продължението, то ще бъде само и единствено заради Рен.

Добре, че поне кориците са красиви.

Нощна сянка Ревювта:

„Нощна сянка“ от Андреа Креймър (Книга #1)

Вашият коментар

