Елитът от Кийра Кас

-2-

КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ИЗБОРЪТ“ 

Рейтинг: 3star

“Елитът” е продължение на „Изборът” от Кийра Кас. Царствената история продължава много по-вълнуващо. Америка е една от шестте останали момичета, заедно с нейната най-добра приятелка – блондинката Марли. Бих могла да кажа, че „Елитът” ми харесва много повече от първата книга, може би поради това, че е обърнато по-голямо внимание на чувствата на героинята и описанията са сравнително по-дръзки и по-ясни. Направи ми впечатление, че ролите светкавично се размениха и Максън беше този, който се отчужди от Америка. Авторката буквално беше изрецетирала причината за повечето любовни терзания и в наше време:

„Докато аз се бях тревожила, че Максън ще ме изостави, Аспен се беше тревожил, че аз ще изоставя него.”

Разпознавате ли ситуацията? Както и да е, Америка е предостатъчно объркана, когато забелязва сближаването на Крис, една от малкото останали участнички и пленителният принц Максън и това значително я притеснява. Чувство на неописуема ревност и непосилен гняв я обзема, когато Америка след всичките обещания и мили думи на принца, тя го заварва с най-голямата си съперничка. След което тя, предизвикана от яростта си, действа напълно импулсивно и се проваля в очите на краля. Въпреки всичките отзиви на сина си, кралят е напълно решен да не допуска Америка да бъде избраната за принцеса. Докато кралят е напълно пленил всички с жестокостта си, кралицата е в напълно приятелски отношения с момичетата от Елита.

Интригите прехвърлят границите, а романтиката е във вихъра си. Но въпреки това Америка се двоуми, та двоуми. Нерешителността на героиня и люшкането й между двамата – Максън и старата й любов Аспен ме разочарова. Не мога и да не я критикувам, във всеки случай. Няма значение колко усърдно се опитва Кийра Кас да накара читателите да се влюбят в Америка с нейните забавни закачки и нейният остър език, който ми допада често главната персона ми се струва несъобразително инатлива и изпълнена с недиректен фалш. Мисля, че още е рано да се агрументирам, но искрено се надявам след края на третата книга от поредицата: Единствената, мнението ми да се промени.

Вашият коментар